ACTIVA Lifestyle Ušetřete čas i náklady. Až milion jednorázových tužek přineseme ročně přímo do vaší kanceláře Kancelářské potřeby jsou pro většinu firem každodenními nezbytnými pomocníky. Někdy může být však časově a organizačně náročné zajistit jich dostatek pro všechna oddělení. Nejen tyto důvody vedou firmy k nakupování u specializovaných firem zajišťující veškerý sortiment. Není pak nutné vyhledávat kancelářské potřeby v papírnictví, občerstvení v potravinách a čisticí prostředky v drogerii. Vše seženete na jednom místě. Navíc se podle Českého statistického úřadu množství podniků nakupujících online neustále zvyšuje - od roku 2007 do roku 2014 se jejich počet zdvojnásobil. Trend se projevuje i u společnosti Activa, která elektronicky přijímá sedmdesát sedm procent všech objednávek. Denně ze skladů vyráží až tři tisícovky zpracovaných objednávek Mít po ruce neustále dostatek kancelářských potřeb, ale i občerstvení pro zaměstnance a klienty, je základem pro každou prosperující společnost. Obstarat však každou z položek na seznamu může znamenat zbytečně strávený čas hledáním v e-shopech a porovnáním nejvýhodnějších cen. Specializované společnosti jsou schopné zajistit všechny tyto služby v jediném kroku. Pro právnické firmy je pak nakupování na internetu výhodné hned z několika důvodů. Mohou ušetřit čas, díky flexibilitě dodávek nemusí zbytečně vytvářet skladové zásoby a uleví i svým zaměstnancům. „Není nutné, aby jeden zaměstnanec kontroloval několik na sobě nezávislých objednávek. V logistice je k dispozici přes sto řidičů rozvážející zboží osmdesáti dodávkami. Za den jsou skladníci schopni nabalit průměrně tři tisíce dodacích listů, v období velkého zájmu na konci roku až pět tisíc. Připravené zboží následně doneseme až do určené kanceláře. Naši řidiči v loňském roce takto roznesli sedm a půl tuny papíru, přes dva a půl milionu lahví vody, více než sedm set tisíc litrů mléka a téměř milion jednorázových tužek,“ popsala Jana Martínková ze společnosti Activa, která má pro firemní klientelu v nabídce devět tisíc tři sta kusů kancelářského zboží. Nakupovat je však možné již od jednoho kusu. Reklamaci či výměnu zboží vyřešíte při převzetí s kurýrem Kromě úspory času a nákladů požadují nakupující na internetu i další služby. Studie společnosti comScore z loňského roku ukázala, že zákazníci chtějí především flexibilitu. Mezi jejich časté požadavky se řadí například možnost nechat si zboží doručit na jinou adresu, než je adresa jejich bydliště. Takovou službu vítá až třicet dva procent Evropanů. Současně by se rádi nakupující přímo na e-shopu dozvěděli co nejvíce informací o vybraném výrobku, aby dokázali poznat, zda bude opravdu vyhovovat jejich potřebám. „S popisky jednotlivých produktů v e-shopech je podle výzkumů spokojeno pouze padesát devět procent lidí. O naše zákazníky v České republice se stará pětapadesát obchodních zástupců a šestnáct referentek, máme tedy možnost zjišťovat požadavky zákazníků osobně. Díky tomu můžeme upravovat nabídku služeb a produktů přesně podle jejich potřeb,“ vysvětlila Martínková. Dalším podstatným faktorem je také možnost vrácení zboží, s čímž je spokojeno pouhých padesát tři procent nakupujících. „Zboží až do kanceláří firem přinášejí naši řidiči. Vzhledem k tomu, že jsou to zaměstnanci společnosti, je možné s nimi přímo na místě vyřešit reklamaci nebo výměnu zboží,“ objasnila Martínková politiku společnosti Activa, která svým zákazníkům nabízí věrností program Activa Plus. Mimo to si mohou klienti dvakrát do roka užít i magazín Activa, přinášející lifestylová témata pro každého, kdo tráví většinu pracovního dne za kancelářským stolem. O společnosti ACTIVA ACTIVA spol. s r.o. působí jako dodavatel kancelářských potřeb od roku 1992. Během své mnohaleté existence si na trhu vybudovala významné postavení a získala řadu významných a náročných klientů, kteří oceňují její vysoce profesionální služby. Centrála společnosti se nachází v Praze-Letňanech, kde je z centrálního skladu o rozloze téměř 20 500 metrů čtverečních okamžitě expedováno požadované zboží zákazníkům. Společnost působí také na Slovensku pod názvem ACTIVA Slovakia. V katalogu ACTIVA, který představuje nejširší nabídku na trhu, naleznete více než 8 500 položek kancelářského zboží včetně občerstvení a úklidových prostředků. Foto: Shutterstock